Benim Adım Khan - My Name İs Khan Full Türkçe Dublaj Tek Parça izle

Benim Adım Khan - My Name İs Khan - Hemenfilmizlemelisin.blogspot.com
Filmin Konusu : 11 Eylül'den sonra Asperger Sendromu olan Khan tuhaf davranışlarda bulunduğu için tutuklanır.Hastalığını yenmesine bir terapist yardımcı olacaktır.Filmde Rizvan Khan karakterinin müthiş bir şekilde sergilenmesi, oyunculuktaki başarı ve konunun tanıdık olması filmin izlenebilirliğine büyük katkıda bulunuyor.Filmin temeli aslında 11 Eylül saldırısından sonra Amerikalıların Müslümanlara karşı bakış açıları ve davranışları işleniyor.Aslında Asperger Sendromu olan Khan'ın sakatığa ve güçsüzlüğe karşı ne yaptığı değil o haliyle tüm dünyada olan terör, savaş, nefret ve düşmanlığa karşı yaptıkları anlatılıyor.Khan'a göre dünyada iki çeşit insan vardır; İyi İnsan, Kötü İnsan.Bunu ona annesinin öğrettiğini film boyunca belirtiyor.Khan 11 Eylül'ü Khan'ın anlatışıyla incelemek olayı daha duru, daha anlaşılır, daha masum ve daha çarpıcı yapıyor.Bir insanın mensup olduğu dini ve ırkı yüzünden nasıl dışlandığını dünyadaki insanların çoğunun bu kritere göre davrandığı belirtiliyor.Bakalım Khan bu zorluklara karşı nasıl ayakta duracak?


Puanı : 9.3/10
IMDB Puanı : 7.4/10

Tür: Dram,  Romantik,  Politik
Oyuncular : Shahrukh Khan, Kajol , Kenton Duty, Zarina Wahab, Sonya Jehan, Parvin Dabas, Christopher B. Duncan, Jimmy Shergill, Katie A. Keane, S.m. Zaheer, Sheetal Menon, Vinay Pathak, Benny Nieves, Arjun Mathur, Arif Zakaria, Sugandha Garg,

Benim Adım Khan - My Name İs Khan Full Türkçe Dublaj Tek Parça Part 1 izle


Benim Adım Khan - My Name İs Khan Full Türkçe Dublaj Tek Parça Part 2 izle


Benim Adım Khan - My Name İs Khan Full Türkçe Dublaj Tek Parça Part 3 izle


Benim Adım Khan - My Name İs Khan Full Türkçe Dublaj Tek Parça Part 4 izle


Benim Adım Khan - My Name İs Khan Full Türkçe Dublaj Tek Parça Part 5 izle
Share this article :

+ yorum + 1 yorum

6 Ocak 2013 15:31

binbir çeşit insan vardır hepimizin ortak bir noktasıda..ve sevgi bizi bu ortak noktada birleştiren tek şeydir............................teşekkür ederim admin bu güzel eser için

Yorum Gönder

 
film izle, full izle, hd izle, online izle, tek parça izle, türkçe dublaj film izle, türkçe altyazılı film izle, 720p film izle, film izle, film seyret, film izle film, türkçe altyazılı full izle, Google, Google, Sitemap